torsdag 13 december 2007

Booze party wine, wine, wine...

Det blir inte så mycket blogg när man jobbar 10.19 och jusltökar när man kommer hem.
Men imorgon blir det inflyttningsfest för SoBa och jag kan inte erinra mig senaste gången jag var på en hemmafest. Om man inte räknar midsommarafton hos Pelle 2006, vilket jag ogärna gör, flyter det ihop. Det kan ha varit tidig sommar 2005 när jag och Olle söp oss fulla på Bacardi Raz framför ett Fraiser maraton, för att sedan krasha Per. Men då var vi bara 3 och av oss 3 var bara 2 fulla. Jag var jättefull och länsade frysen på is, spydde som fan och somnade på hans soffa. Om man ändå vore 20 igen.
Det får bära eller brista, egentligen har jag inget att förlora. Cruopier och Croupierska men jag sa att jag vill vara det, jag är en hustla'.
Thug out

Dagens låt
the Cramps-"Chicken"

Inga kommentarer: