måndag 31 december 2007

all eyes on the calendar another year I claim of total indifference

Vad ska man säga när det bara är några timmar kvar?
I love you man!
, 2007 var bra, 2007 var då jag kom överense med min Väsby bakgrund för att jag till slut kom därifrån. Det var då jag gick och såg Darren Hayman själv, det var då oktober försvann in i dimman. Hattpojken med vänner! Jobbhat och självförakt. Queen of the Burbs, 6 års aktivitet på ett Hiphop forum började visa sina spår. Det var OK att vare en loner eftersom jag var född till det.
Fad Gadget var vad som räddade mig i flyttmisären. En blöt kväll i september som resutlerade i min första bakfylleångest och några snygga bilder. Vitt vin i mängder, just cant get enough eller chug, chug, chug! Längtan och hunger efter nytt Pascal material. En massa böcker, och egotrippar. Olle och katterna, jag är skyldig Anna en blöt kväll, jag vill raise hell med Anna, om man ska göra det med någon ska det vara med Anna. Kommer du ihåg vår mösspåtagning då vi hånade en tjej? Ah good times..
OMD, OMD! Denimzine!

Ikväl finner ni mig i min 49.50 :- klänning på Debaser medis, kom dit. Vi kan har riktigt kul ihop.
Kom igen 2008 give me your best shot!

Kvällens låt:
OMD-"Telegraph"


Hoppas jag kan få höra den ikväll, eller kanke inte med tanke på in nuvarande promille halt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

menar du mej?

mösspåtagning? vafan gjorde vi på mösspåtagningen? minns inte att vi hade mösspåtagning! haha.

rocky sa...

Vi satt på gräsmattan och drack öl/respektive cider. Sedan när vi skulle gå hem satt vi i någon korridor och började håna någon "snobbig" tjej som tyckte vi var dumma som var fulla. Något om att du ska se henne när hon är på Kos tror jag vi sa...

Anonym sa...

haha! ja just faan. :D

klart vi ska raise hell förresten.
bara jag hittar nåt att ha på mig, det är svårt.

rocky sa...

Vi kan ta en dag och fixa en "killer outfit" eller något...