torsdag 5 juli 2007

"This is London, not Antartica. So why don't the tube run all night.?"


Jag borde väl packa nu, jag har skutit upp det hela dagen. Helt plötsligt kändes det väldigt viktigt att få upp gardinstången i köket, jag har bott här i snart ett halvår men just idag kändes det som prio 1. Jag kan ju inte direkt packa så mycket förrns jag är klar med tvättstugan. Lite resfeber, vi planerar aldrig direkt långt i förväg, max 1 månad innan avresa typ. Jaja, kul ska det bli och som pappa sa så är det väl säkrast att åka nu när bevakningen är på högvarv, det är ju också ett sätt att se på saken.
Packningen på bilden är inte min, bara en bild jag snubblade över. Så såg det ut när jag skulle åka på semester med min familj, kaos och smockfull bil.
I morgon åker vi och ska till Brittish Museum och se på dinosaurier, så det här blir nog mitt sista blogginlägg på 1 vecka.
Jag hoppas på svalt väder, beigls, kakor från Tescos, vinäger, en schysst indier på hörnet, en sexaffär på hörnet som förra gången, good times, good times....

Nu ska jag lyssna på Hefners "We Love the City" och vältra mig i anglofili...

Dagens låt:
Hefner-"Painting and Kissin
g"

1 kommentar:

Culkin sa...

Jag har löjligt mycket resfeber och forexkärringen försöka få mig att växla in 4000.