onsdag 4 juli 2007

oh! mama no!

Mamma hade glömt bort att jag fyllde år idag, hon ringde bara för att jag åker bort på fredag.
jag kan inte vara sur på henne, hon har så mycket att hålla reda på och är väldigt tankspridd.
Jag misstänkte att hon glömt det så jag ledde in samtalet på det, att Daniel ringt mig för att gratta.
Då klickade det, och hon skämdes. Men hon är min snälla mamma.

Om en timma (ungefär) ska jag åka och möta Olle och jag har snart druckit upp en hel flaska vin. Men man fyller bara 22 en gång, och gör man det ensam behöver man ett tidsfördriv.
Jag har köpt extra stora ostbågar enkom för att det är min födelsedag. men jag vet inte om dom är så mycket större än vanliga. Jag minns att det fanns stora när jag var liten, men dom verkade ju större för att jag var mycket mindre. vad hände med cheddar bågarna egentligen?
Dom var goda, riktigt läckra och alldelles orangea. Man kunde köpa sådana i Danmrk förr, men det var ett tag sedan jag var där. Goda är dom...

(mina örhängen i rosa plas hjärtan är too die for!)

1 kommentar:

Culkin sa...

Haha, en hel flaska vin!