torsdag 19 juli 2007

sister surround

Min syster pratar i ett och lyssnar inte direkt när jag pratar. Jag får upprepa mig en hel del. Det är med lite skräck som jag ser framemot tisdag då jag ska umgås med både mor och syster i stan. Jag kommer att vara helt slut. Båda pratar i ett och ingen lyssnar. Men jag tycker om dom likförbannat ändå, det är väl det som är grejen med familj. Att man irriterar sig på dem men vill ändå umgås, fast i lagom doser. Några dagar utspridda på ett år är det ultimata med några telefonsamtal inslängda där i mellan.
Det blir en riktigt familjär vecka för mig. Idag med syrran, på lördag ska jga till pappa för att halvsyrran fyller 6 och tisdag är det dgs för mor och syster. Efter detta kommer jag att behöva ett rejält fylleslag med dans och filosofiska utläggningar om Simpsons och vilka låtar jag skulle spela om jag hade klubb, och om vad den skulle heta. (jag har kommit fram till DUI, drinking under the influence)

Dagens låt: Starwberry Switchblade-"Go Away"

Inga kommentarer: