tisdag 24 juli 2007

anything to distract me from these voices in my head

inköp:
skor, t-shirt, klänning på rea
cernit lera och t-shirt till ordinarie pris.
Skorna är too die for men klänningen är jag lite osäker på jag får se om jag byter den.

imundigande:
jordbubbs cheescake (jag älskar cheesecake) och nachotallrik.
Mamma bjöd på mat för hon hade en massa rikskuponger.

Nu har jag huvudvärk först efter dagen i stan med tjattret och nu har jag suttit och pillat med leran. Jag har gjort en choklad muffin och en choklad pralin som står i ugnen och härdar nu. Pralinen är jag riktigt stolt över, visserligen har jag snott designen från en grej jag sett på Dolly Dagger men min är mindre så jag är stolt ändå.
När dom är färdiga ska jag fota dem, och om jag får in knycken kanske jag kan starta en verksamhet. Tja om någon ber mig göra en så kan jag det mot en mindre summa...

Dagens låt:
Strawberry Switchblade-"Michael Who Walks By Night"

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag hade också planer på en verksamhet med typ muffinsmycken i lera. men jag orkade aldrig riktigt öva upp mina skills, plus att leran hade hunnit torka sen p.g.a. slarvig hantering.

rocky sa...

det svåra är att få tag på lera i normala färger. De flesta är så grälla att det sticker i ögonen.