söndag 29 juli 2007

Fire in the disco

Jag luktar Valborg, vid Stureby säger tåget att det brinner i Bandhagen centrum och jag flyger upp ur sätet. Som tur var brann det inte hos mig men Caledonian brinner igen, för fem sekunder tänkte jag bara på mina skivor och att det var tur att vi inte målat om ännu. Innan vi visste källan sa vi att om Caledonian brinner så är det maffian. Det är maffian! Röken bara välde ut!
Annars hade jag en helt ok kväll på Fritz med flator, the Cure, Joy Division, New Order och Benni Benassi. Och bandet These Arms are Snakes lyfter jag på hatten för, alla som använder sitt skärp som slips är värda en applåd. Cudos, och jag skriker take it off för jag är en slusk
Men inget kan slå den här branden.
Och Olle sa att jag får stöta på Tårtan så länge jag går hem med Olle. Jag praktiserade med Tårtan 2004 på EMI.
Ah good times...

Dagens låt:
New Order-"Blue Monday"

Inga kommentarer: