tisdag 3 juli 2007

No chances, no plans.

Imorgon fyller jag 22, och jag vet inte vad jag ska göra. Vad finns det att göra efter kl 19 i stockholm i morgon? När börjar Beastie Boys? Är det någon som har planerat någon överaskning åt mig? Om man går till Debasers uteservering (som jag hatar) och säger att man fyller år får man en "complimentary" kanna Pimms. Har aldrig druckit det, men det ser tasty ut och det är vad man dricker när man kollar på Wimbeldon, vilket lockar.
Vad ska jag göra hela dagen i väntan på Olle? Växla lite pengar inför Londonresan? Städa lägenheten? Inget av dessa känns särskilt lockande att göra sin födelsedag.
Jag köpte iaf en flaska vin idag, om det inte är för kallt, eller för varmt kan jag ju alltid sitta på balkongen och hoppas på att någon kommer med presenter till mig.....

Dagens låt: Frank Tovey-"Sam Hall"

Inga kommentarer: