söndag 29 juli 2007

statcounter

Statcounter ger mig insikter som jag kanske egentligen inte behöver, eller som jänkaran skulle säga "whoa too much information!".
Det finns en massa snuskiga människor ute på nätet, ja det finns det ju överallt men det är ju inte så att jag ser på snubben på ICA om han är intressad av bottle onani.
Yepp, sådant söker folk på och hamnar på min blogg. Bottle onani, bondage och nu senast den 28 har någon sökt på smiskad fitta.
Statcounters recent keyword activity är både helt fantastiskt för en stalker som jag samtidigt som det kryper lite i skinnet på mig eftersom jag lika pryd som en viktoriansk engelsman..
Men stalkern i mig vinner.

2 kommentarer:

Culkin sa...

Hahaha. smiskad fitta, vilket inlägg kommer man till då?

rocky sa...

inlägget om när vi var på Teatron och Nicklas prompt skulle bikta sig för mig.