måndag 30 juli 2007

the simpler the answer the harder it can get.

Två tomater och en charlotten lök, olja, vinäger, salt och peppar, det är min middag idag. jag älskar det!
Och någon Jenny Öberg från Jakobsberg (tror jag det var) har ringt min mobil. Jag har ju inget mobilsvar så jag kollade upp numret på Eniro med ovanstående resultat. Nu känner jag mig orolig, det gör jag alltid när någon jag inte känner ringt min mobil. Vad ska jag göra, ska jag ringa upp? Men tänk om det var en fel ringning? Eller tänk om det har något med alla mina jobbansökningar som ligger ute, och tänk om dom inte ringer upp i morgon igen? Vad ska jag göra?
Jag mår lite dåligt nu och min tomatsallad är slut så jag har inget att trösta mig med.

Hösten, jag hösten längtar jag så pass mycket efter att jag var tvungen att göra en höst spellista på min nano. Här i veckan ska jag köpa höstskor. Åh vad jag längtar till hösten, och den kommer inte tillräckligt snart.

Dagens låt:
Manic Street Preachers-"Autumnsong"

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.