måndag 16 juli 2007

allt är bara skit, skit , skit....

Första dagen tillbaka på jobbet och jag påminns varför jag hatar det. eller det är faktiskty chefen som är problemet. Hon är helt oförmögen till att konstruera ett schema och hon bryr sig inte ett skit om mig. Jag ska ju få Maddes vikariat på 30 timmar istället för att bli uppsagd och som jag fattade skulle den nya tjejen få mina gammla timmar och tider. Naiv som jag var trodde jag att jag skulle få ta Maddes timmar rakt av, jag tror tom att det vara vad vi kom överens om. Men icke, jag har fått skit tider och den nya tjejen har fått värsta dröm schemat och inte mina gamla skit tider. Varje dag som jag jobbar (90% av gångerna minst) så stänger jag! Jag är helt förtvivlad och mår illa.
Jag har fan inte gjort något för att förtjäna detta, karma är skit det finns inte. Ju snällare du är desto mera skit får du.
Jag mår så dåligt.

Dagens låt:
Charlie Feathers-"Can't Hardly Stand It"

Inga kommentarer: