onsdag 25 juli 2007

I feel pretty and witty and gay!

Jag är inne i en rätt så kreativ period just nu,
förmodligen ett resultat av att jag är rastlös och inte får äta en massa onyttigheter.
Det tärde verkligen på mig när jag gick förbi Hemköps godisavdelning utan att få köpa något, det luktade så gott. Men jag har sagt till mig själv att jag får välja mellan antingen godsaker eller alkohol. Jag valde förståss alkohol.
Tillbaka till min kreativitet: jag är äntligen färdig med min huvudbonad som jag påbörjade för någon månad sedan. Jag nådde att status quo och visste inte hur jag skulle gå vidare så jag fickmlägga den åt sidan till en annan kreativ period gjorde entré.
Vilket var nu och jag beslöt mig för det enda naturliga: Mera rosetter!
Inget flor bara en massa rosetter.

Dagens låt:
Leslie Gore-"Maybe I Know"







2 kommentarer:

Anonym sa...

åh, nice. har alltid velat ha blondt hår för att kunna ha svarta hårgrejer. tyvärr blev mitt hår banangult av blekning, och jag såg ut som en aik-maskot i mitt fina svarta spetshårband.

rocky sa...

jag tycker iofs att svart och gult kan vara snyggt ihop, fast det kanske ser annorlunda ut när det gäller hår..