onsdag 4 juli 2007

"40 quid and a nude lady!"



Idag fyller jag år (22) och jag fick en muffin med ett ljus i på morgonen av Olle. Presenter också, en goodie bag med rosa grejer från LLROK, Eyoko fatbalm, Monty Python DVD som jag nu sitter och tittar på och ett par skor som jag fick leta efter som man letar efter påskägg.
Jag älskar att öppna paket men det känns så tomt när allt är öppnat. Det viktiga är inte vad som är i, det är spänningen attöppna paketen som är bäst.
Lite pengar fick jag också (500, då är kvällen kirrad), en trisslott som jag faktiskt vann på (50:-).
Och nyss så fick jag ett samtal från Olles mamma, jag börjar verkligen känna mig gammal när jag pratar i telefon med mina "svärföräldrar". Jag är inte 16 längre som när jag träffade Olle, nu förväntas man ju ta ett slags ansvar och vara trevlig, man kan inte bara dra sig undan på sitt rum.
Men jag får väl vara tacksam över att hon inte sjöng i luren.
Snart är det väl dags för lunch, och jag måste gå till ICA för här har vi inget. Jag älskar Monty Python....

Dagens låt:
Monty Python-"the Lumberjack Song"

Inga kommentarer: