fredag 4 juli 2008

You're 23

Hip, hip, hurra, det är min födelsedag!
Olle sover men han hade fixat en stor chokladboll till mig som jag redan slukat och jag har hunnit få en present också.
Människohamn, en egentligen ganska egoistisk present av Olle som själv vill läsa den.
Men jag tackar och tar emot och ser framemot fler presenter ikväll.

Undrar om mina medkolleger kommer ihåg att jag fyller år idag. Jag har på ett snyggt sätt hintat att jag fyller år idag. Jag tror inte någon kommer ihåg...
Jag vet varför det är så jobbigt för mig att arbeta på min födelsedag. Jag fyller ju år under sommarlovet och som barn brukade jag få massor med uppvakting, all eyes on me för att citera Tupac. Ibland var vi på semster i Danmark och då blev jag väkt med ett chokladwienerbröd med ett ljus i. Fina tider.

Dagens låt:
David & the Citizens-"4th of July"

3 kommentarer:

Anonym sa...

happy happy b-day!

Sånger från nedre botten sa...

Jamåhonleva, jamåhonleva, jamåhonlevautihundradeår.
Javisstskahonleva, javisstskahonleva,
javisstskahonlevautihundradeååååår.

Hipphipp!

rocky sa...

Tackar, tackar!
det värmde eftersom ingen på jobbet kom ihåg att det var min födelsedag.