fredag 4 juli 2008

blow out the candles

Jo, inge på jobbet kom ihåg att det var min födelsedag. Bara en sommarjobbare men det värmde lite.

Men jag har faktisk blivit mer uppvaktad än jag räknade med. Olles föräldrar var här och hängde en present på dörren. Jag fick vykort från Anna, och ännu ett paket från Olles föräldrar i posten. Man kan säga att jag fick present från CDON också, min Fun Boy Three skiva kom idag.
Efter floppen på jobbet var jag nästan så desperat att jag var på väg att säga till de fulla byggjobbarna på tuben att det var min födelsedag när de började prata med mig. Men jag gjorde klokt i att låta bli, annars hade dom aldrig slutat prata med mig och jag ville återgå till min bok.
Väl hemma bjöd Olle på prinsessbakelse och ett kakfat fyllt med Oreos, singoalla och Digestive bars och cola i glasflaska
Jag fick min efterlängtade Supernatural säs 2 DVD samt ett gäng trevliga vinyler, en digitalklocka (jag blandar jämt ihop lilla och stora visaren) och Mörkrädd.

Imorgon går jag nog till Trädgården ifall någon skulle villja bjuda mig på en drink eller ett glas vitt.

bonus:
the Crests-"Sixteen Candles"

Inga kommentarer: