söndag 6 juli 2008

I own this town.

Nu blev det ju ingen utgång alls igår.
En omgång Stockholmsspelet som jag vann utan någon större kunkurrens. Jag fick båda mest cred och alla stadsdelar. Min favorit karaktär är förortskillen, jag identifierar mig med honom och han har hitills hjälpt mig till seger 2 ggr.
Efter min vinst blev vi lite sugna på frisbee. Kastade runt den i ca 2 timmar trots att mörkret försvårade det hela. Jag hade dessutom tappat stinget lite det var ju trots allt 3-4 år sedan jag var i mitt esse. Jag behöver träna upp mig så jag slipper skämmas där i Hyde Park. Men jag gillar det fortfarande, man kastar bort sina bekymmer för ett tag.
Det var bara lte synd att jag blev rädd för allt som prasslade i buskaran och att det finns en hel del skumma/läskiga typer i Högdalen/Bandhagen.
Så om någon var på Trädgården igår och ville bjuda mig på ett glas ber jag om ursäkt för att jag inte var där.

Dagens låt:
Bell Biv DeVoe-"Poison"

Inga kommentarer: