måndag 30 november 2009

Give it to me

Såg ett jobb som kunde vara något för mig, synd att jag inte har någon som helst erfarenhet av datorbaserad lagerhanteringssystem.

"I arbetsuppgifterna ingår inköp och distribution av varor och gods samt i övrigt traditionell förrådshantering och lagerhållning. IT-stödet är SPCS lagerhanteringssystem. "

Annars är jag som klippt och skuren som förrådsansvarig på riksdagen.
Om jag kunde skriva en imponerande ansökan skulle man kanske kunna mörka avsaknaden av erfarenhet och istället belysa min passion för ordning och reda. Jag älskar alla olika former av arkivering, tom IKEAs lager. Fast det sistnämnda har nog mer nostalgiskt värde.

Jag behöver verkligen ett nytt jobb.

Dagens låt:
Bauhaus-"Kingdome's Coming"

1 kommentar:

Alla smutsiga detaljer sa...

Sök, riksdagen har en utmärkt avdelning för IT-utbildningar!