fredag 13 november 2009

Eftersnack

Även om jag tippade på en 11:e plats hoppades jag förstås innerst inne att det skulle gå bättre. Det hade kunnat blivit en 8:e om jag inte litat blint på Cissi eller analyserat quizskaparna lite hårdare. Fast det som grämmer mig mest var att jag fick en blackout och kunde inte dra ut Anita Ward ur minnesbanken. "Ring My Bell" är ju ändå min favorit disco låt.
Men som jag försökte intala mig själv på vägen hem så är jag stolt över placeringen för det var ju mest skitmusik och jag har ju bra musiksmak. Ergo plats 11 var en kvalitets stämpel för mig.
Vad som helst för att få mig att må bättre.

Det är bara att skaka av sig det och satsa på nästa månad.
Råa ägg, slakthus, havregrynsgröt, marmortrappor och gråa sweatsuits.....

Dagens låt:
Darren Hayman-"Out of My League"

Inga kommentarer: