fredag 20 november 2009

an offer you cant refuse

Nej, jag har inte gått i ide. Jag har bara jobbat och passat på att leva lite sambo-liv när sambon ändå jobbar dagtid för en gångs skull.

Jag har varit på ICA 5 dagar i rad, för det är bara suckers som planerar sina inköp. Jag har köpt 4 påsar popcorn á 5 :- styck. Ett erbjudande som var för bra för att tacka nej till 4 gånger.

Jag har också kommit fram till ett nytt smeknamn eftersom Clive inte verkar sätta sig. Kalla mig Rocky i fortsättningen, för jag är Rocky.

Jag har också konsumerat en röd tyllaktig kjol och en svart t-shirt med axelvaddar.

Jag är också förbannad över mitt julschema som är minst sagt orättvist. Jag är så jävla förbannad!

Jag har druckit O'boy igen, saknaden har varit stor.

(Som synes har jag inte haft något att rapportera)

Dagens låt:
Bonnie Tyler-"Holding Out for a Hero"


(Jag har ju köpt en tshirt med axelvaddar)

Inga kommentarer: