söndag 8 november 2009

blah blah blah

Hej då semester, bonjour tristesse..
Det gör ont i kroppen och inte bara för att jag har en dåligt revben som ballar ur när det blir kallt och fuktigt ute. Jag ska aldrig vara ledig för då märker jag hur mycket jag trivs med att göra inget alls. Men i morgon ska jag vara på jobbet i ottan (kl 8 är tidigt för mig) och jag får inte gå för än månen varit uppe ett par timmar (kl 19). Jag går ut hårt, ingen mjukstart för mig om man nu inte räknar att jobba 2 dagar och sedan ledig 2 som en mjukstart. Jag gör inte det.
Gjorde en inventering av julgrejorna idag. Jag har allt för lite saker. Det är mest kulor och inget annat. Bland annat ingen adventsljustake. Det är ju bara lite drygt 2 veckor kvar.

På torsdag är det quiz igen och jag satsar som vanligt på vinst och den här gången har jag pluggat lite Jug Band som inte heller kommer att dyka upp. Vad har jag lärt mig sedan sista quizet? Att Annie-Frid Lyngstads pappa var nazist hur det nu ska hjälpa mig att ta hem vinsten och få göra julquizet?

Dagens låt:
D.A.F.-"Prinzessin"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snart smäller det!
http://www.kyssmig.com/

Alla smutsiga detaljer sa...

Man har väl alltid för lite julgrejer - jag måste verkligen också inventera!