lördag 7 november 2009

Fixin to Die Blues

Jag har stått i valet och kvalet mellan att se Skriet på Pluto ikväll. Jag har kommit fram till att jag stannar hemma och läser Jane Eyre för jag vet inte vilken gång i ordningen. Men det känns ändå tungt. Jag hade väl kunnat rucka på mina principer om jag hade haft sällskap i form av Olle, men att gå solokvist på ett fulställe i Liljeholmen kändes inte så lockande. Och det är nog lika bra att jag stannar hemma eftersom jag inte leker så bra med de andra barnen. Jag vill inte se hur resten av folket som gillar Skriet ser ut för då finns risken att jag måste lägga ner det bandet också vilket är det sista jag vill. Robert Johnson i Ruhrområdet istället för Mississippi är inget man vill kasta bort bara sådär. Industri blues är inget jag vill gå utan.


Vann några skitskivor på gårdagens Gearquiz som faktisk var lite utav en besvikelse. Bara frågor och inga intron som ju är mitt starkaste område.
Och visst borde alla ha S/M masker som HFOS?

Dages låt:
Bukka White-"Fixin' to Die Blues"

Inga kommentarer: