lördag 28 november 2009

Your face is gonna get a punch

Nä det var ju inte så mycket folk på jobbet idag. Istället blev jag svuren åt över telefonen av en Östermalms-kärring som tycker att man ska få ha hundar i butik om bara hundens huvud sticker upp ur en väska. Ja då kan jag ju sätta mig i allergidelen av t-banevagnen med syrrans pittbull i en resväska, bara huvudet sticker upp så det kan man ju inte vara allergisk mot..

Jag kan ta att folk svär åt mig, det har man på något sätt blivit van vid (det är ju bara sorglig nu ner jag ser det i skrift). Men det värsta är ju när folk piper iväg med det samma eller slänger på luren. Då har man laddat upp sig under tiden dom har raljerat och så får man inget utlopp. Som att bli snuvad på en nysning/orgasm. Det betyder att den personen som faktiskt stannar kvar efter ett utbrott mot mig kommer få en 20 gånger mer förbannad Rocky att brottas med.
Och jag har ju min trumf att jag kan ringa vakten för dom står alltid på min sida.

Dagens låt:
the Dead Boys-"I Need Lunch"

4 kommentarer:

Alla smutsiga detaljer sa...

Folk är idioter, det är inte svårare än så. Jag är (nästan) klar med klapparna, nu ska jag bara göra det där lilla extra.

rocky sa...

Hur fan kan du vara nästan klar? Jag har köpt 3 st, thats it. Och dessutom fyller mamma år den 1 dec.

Alla smutsiga detaljer sa...

Hepp, min mamma fyller den 13de och min pappa den 17de - bägge fyller jämt, väldigt jämt i år.

Anonym sa...

vad jag letade efter, tack