söndag 29 november 2009

My art college days are over

Kontraster. Istället för svordomar som igår fick jag en teckning av en unge idag. Inte för att jag är något större fan av barn (kul för vissa inget för mig) men det var ändå ett trevligt avbrott. Det föreställde en häst men det såg mer ut, såg exakt ut, som en grå massa. Hon hade stuckit pennan genom pappret ett par gånger för att "hästen" hade fått en spruta. Jag satte faktiskt upp den gråa massan i mitt skåp som en påminnelse om att alla faktisk inte svär och skriker på mig.

Min bror resident i Norrköping dök upp utanför dörren idag. Jag gillar inte sådana överraskningar jag känner mig så tafatt. Dessutom hade han med sig sin tjej som jag aldrig träffat.

För ett tag sedan köpte jag en skiva via spotify. En Screamin' Jay Hawkins skiva som är skitbra. Den enda nackdelen är att hälften av spåren är från Liberacies julskiva, något som känns mindre lyckat. Jag ska ta tag i det någon gång men jag vet inte hur jag ska gå till väga. och så undrar jag om jag måste formulera mig på engelska eller om det finns någon svensk techsupport avdelning. Tills vidare får jag lyssna på den via spotify.

Det är visst den första advent idag. Någon som vill ha min jullista från spotify.
Inget extravagant där direkt och det är Olle som vill ha med Band Aid, inte jag. Jag står som ansvarig för the Ventures.
Jag bjuder på det för den som vill ha. The first hit is free..

XXX

2 kommentarer:

Alla smutsiga detaljer sa...

Ja tack.

rocky sa...

Ta för dig det är bara att klicka på X:n