söndag 1 november 2009

cemetary gates revisited

Lite paus underhållning från Highgate Cemetary, jag går ju fortfarande på smestertid därför kommer inläggen så här sporadiskt. Det lår inte bli bättre när jag åker till Skåne imorgon.
Hursomhelst, mitt no.1 London tips. Åk dit om du gillar gravar som ligger lite nonchalant utslängda över en mark som är fullkomligt täckt av murgröna.
(Om bilderna är lite crappiga är det för att jag tycker att det är obehagligt att fota skaer när andra ser på, jag gillar inte att göra något när andra ser på)










Lite orelaterat, men Olle försökte odla mustasch under resan. Han gav upp efter 4 dagar då tillväxten stagnerat. (Olle, sorry att jag postar bilden. Om du skäms allt för mycket ger jag dig fria händer att gå in och ta bort den. Du kan mina uppgifter)

Inga kommentarer: