fredag 30 oktober 2009

Flaming Clive

Eftersom jag håller på att spara ut mitt hår efter slakten jag råkade ut för där i mars har jag nu blivit tvunget att ta till drastiska åtgärden. Jag får inte heller bleka håret längre så dom där dagarna som man känner sig extra grotesk har känts ännu tyngre än vanligt eftersom inget kan rädda en.
Därför sitter jag nu med eldrött klegg i håret. Jag har köpt en sådan där mousse färgning. "Mahongy koppar" påstår företaget i fråga att det ska bli. Senast jag har rött hår var hösten 2004. då var jag ganska ful överlag. Innan dess var när jag gick i 8:an och hade ca 1 meter hår att färga.
Den här gången tror jag på det. Jag måste tro på det.

Dagens låt:
Oingo Boingo-"Flesh n Blood"


(Aj, vad rött det blev.)

2 kommentarer:

sofia sa...

upp med bilder sen!

rocky sa...

Lika rött som sångerskan i Pretty Poison, nästan. Men nu har det bleknat till en lite lugnare ton.

http://www.youtube.com/watch?v=7F9dsPGsznU