måndag 23 februari 2009

Min nya favorit sida

Sleeveface.com

4 kommentarer:

Isabelle sa...

folk är så påhittiga.
när det gäller att leka med skivomslag är nog det här min favorit:
http://flickr.com/groups/lego_album_covers/pool/

Anonym sa...

inte om den sidan, men om popquizet. henriks syster brukar gå på popquizet (tydligen) och har alltid någon plats över och undrade om jag skulle följa med. varpå jag plågats av ambivalenta känslor.
skrev du inte något om journalisttechno senast? och om någon vinner ett journalisttechnoquiz måste det ju vara lite deras preferns = större sannolikhet för mer journalisttechno nästa gång?

rocky sa...

Det funkar faktiskt inte så för lagen vill ju inte upprepa förra gången, man vill ju göra sitt eget quiz. Vad heter deras lag? vilken plats brukar dom ha? och du skulle bara våga stjäla min potentiella seger (elle riaf krossa min dröm om det)

Anonym sa...

jag vet faktiskt inte vad deras lag heter, eller hur de brukar placera sig.
men alltså, jag skulle nog vara glad om jag inte kom sist.