lördag 7 februari 2009

Come back tomorrow night and try again

Jag skäms inte för att säga att jag ser fram emot melodifestivalen, jag gör det varje år. Det är spektaklet jag vill åt tyvärr får jag stå ut med dem så kallade "låtarna" på vägen.
Men ikväll är jag väldigt orolig. Alcazar är med i den här omgången och jag vet att min dödsfiende och granne är ett fan. Iaf om jag ska grunda det på hennes "schlagerfest" förra året då"Alcastar" kördes på repeat med tillhörande glädjetjut, kl 2 på natten.
Olle rapporterade att hon har dammsugit idag så risken finns att hon kommer ha någon slags bjudning. Om det nu blir så måste jag faktiskt ta mig i kragen och skälla ut henne så in i helvete.
Jag måste lära henne att man fan inte bråkar med mig, dessutom jobbar jag imorgon visserligen sovmorgon men rätt ska vara rätt.

Dagens låt:
Little Richard-"Slippin' and Slidin' (Peepin' and Hidin')

Inga kommentarer: