onsdag 17 december 2008

You cant start a fire without a spark.

Julen kryper allt närmre och likaså nyår. Efter en rad floppar på nyårsafton fick jag in en riktig fullträff förra året. En kväll som innehöll allt jag någonsin kunnat önska mig så som sång, dans, glädje, ballonger, blåmärken och guldhattar. Höjdpunkter: min Bruce dans till "dancing in the dark" och något ravelikande till Underworld "Born Slippy".
I år blir det nog avsevärt lugnare. Troligtvis i Högdalen på perfekt gångavstånd från hemmet i goda vänners lag. Och jag avser att inte bli för full för tidigt, jag är trots allt väldigt charmerande när jag är halvnykter.
Jag skulle villja gå på en riktig baluns men om släkten gör en hyffsat tidig sorti på julafton blir det nog en sväng förbi vardagsrum II (Debaser Slussen), för att bli lite mindre charmerande.

Dagens låt:
the Waitresses-"Christmas Wrapping"

3 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Guldhattar? :-)

Alla smutsiga detaljer sa...

Sm guld, SM guld , SM GUUULD!! Eller vadå?

rocky sa...

ja sådana hattar men inte för SM guld utan för partystämning, eh ja det är en lång historia....