tisdag 9 december 2008

Move bitch, get out of the way

Idag kom New York på besök. Jag fick ett sammanbrott på en gubbjävel på tunnelbanan idag. Det var under rusningstrafiken och då tar det ju ett tag att komma på för man är ju inte ensam. Men den där gubbfan stod och tryckte mig i ryggen tills jag fick nog. Det var årets stoltaste ögonblick när jag skrek "Kan du sluta trycka mig i ryggen, du kommer fan inte på snabbare för det!". Vilket jävla rus jag fick, vad stolt jag var. Man kan uppenbarligen inte trampa på mig hur som helst, så passa dig grannen snart smäller det!

Jag mår så bra just nu och popquiz är bara 2 dagar bort.

Dagens låt:
the Cramps-"the Way I Walk"

4 kommentarer:

Isabelle sa...

bra gjort. jag avskyr nar folk gor sant. precis som du sager, det gar inte snabbare for det.

rocky sa...

Jag tänkte inte ens efter jag bara skrek ut vad jag kände, jag ska göra det oftare...

Anonym sa...

jag råkar också ut för såna där impulser, men jag brukar oftast ta till våld. d.v.s. jag hade vänt mig om och knuffat tillbaka. men ordet är mäktigare sägs det ju.
lycka till på popquizet!

rocky sa...

Jo jag brukar sparka bakut i hopp om att träffa smalbenet men då vet dom ju inte om det var en olycka eller inte. Det här var det första steget på den nya Caroline..