tisdag 23 december 2008

I dig that god damn rock n roll, that kind of music that dont save souls

Min stress från igår är borta, jag har kommit fram till att jag faktiskt inte bryr mig så mycket, det är bara familjen som kommer. Om maten smakar skit älskar dom mig ändå.
Min cheescake är dessutom en fröjd för ögat, tryffeln är deliciös. Jag har gjort för lite kyckling men det skiter jag också i, jag gör en sallad med bacon istället. Lägenheten är ren och köksbordet gick att få in i vardagsrummet.
Nu kan julen komma.
Ge mig mina julklappar för i år har jag varit snällare än vad jag egentligen är.

Snart ska jag summera mitt år, ett jävla skämt eftersom jag uteslutande lyssnar på inaktuell musik.
Det får bli en alternativ lista när jag orkar.

Dagens låt:
Alice Cooper-"I'm Eighteen"

Inga kommentarer: