torsdag 9 oktober 2008

We got game

Ok det är andra torsdagen i månaden och det är som bekant synonymt med popquiz.
Och jag är rädd, väldigt rädd. Det känns som om våran stadiga top 10 placering är utan räckhåll. Vi har snokat fram vilka som ska göra dagens quiz och det är alarmerande. Det kommer förmodligen vara en hel del RnB, techno och geografi alltså våra största svagheter. Men jag tänker kämpa på lika tappert som vanligt idag, även fast segern ligger ljusår bort.

Dagens låt:
Bo diddley-"Before You Accuse Me"

2 kommentarer:

Anonym sa...

fan att jag inte är där och gör den då. tehno'n hade jag säkerligen inte haft några problem med.
ni får helt enkelt rekrytera mig när det gäller dom bitarna.

rocky sa...

men det gikc ju hyffsat för oss ändå, ochh dessutom är max antalet lagmedlemmar 4.