tisdag 21 oktober 2008

Plats nr 5

Nu smäller det!
Inspirerad av Kvällstoppen med Fredrik Lindstörm och Per Sinding Larsen som bla listade rockens bästa huvudbonader kommer jag nu att lista: Freddie Mercurys bästa spandex dräkter. Jag startar med plats 5:

Den brottar inspirerade blixtdräkten
Vitt verkade vara en storfavorit. Kan han sjunga Flash låten här månne?
Det som gör att den här dräkten inte placerar sig högre är just för att den är allt för lik en brottardräkt. Urringningen ska vara djupare, rundare inte som ett V. Vågar jag säga att dräkten är för maskulin?

På återseende för plats 4.

(Jo det var det har som jag slet mitt hår över, Google är en begränsad källa)

3 kommentarer:

Sånger från nedre botten sa...

Tydligen inte tillräckligt begränsad.

rocky sa...

Är du inte intresserad av spandexdräkter?

Sånger från nedre botten sa...

pffffuuuiii, pffffuuuiii (försöker vissla).