söndag 1 maj 2011

burn witch burn.

Korvmacka, kaffe och kokostopp, allt jag har är en rätt så störande huvudvärk. Men jag borde må sämre. Först en hotelbar med champange drinkar för att sedan slumma ner sig på Strand. Där får man rosé i saftglas och därför dricker det som om det vore saft. I efterhand är jag inte helt säker på om det verkligen var rosé. Sedan lite express fylla under Pascal, som var benknäckande bra som vanligt. Tyvärr drog en karate full Alkberg ner stämningen en smula och Strand facisterna bröt spelningen innan den var slut.
Har jag kanske sagt det förut? Men jag hatar verkligen Strand och jag försöker hela tiden ge det stället nya chanser. Nu hade de till och med fixat flera toaletter, och ändå går folk ut ock kissar. Så vi blev sura och drog till East. Inte mitt typ av ställe men vi hade våra anledningar. Bjudsprit och hånande av människor gör en trevlig stund.
Jaja, en ny tygkasse och en blå vinyl låter jag summera kvällen.

(och det är avsevärt mycket dyrare att ta en taxi hem från city än från söder)

Inga kommentarer: