onsdag 25 maj 2011

slave to the grind

Jag är oroligt lättlurad. Jag har redan gått på trenden "långklänning". 3 st har jag. Men jag kan förklara mig av 3 olika nledningar dessutom.
  • 2 st är leopardmönstrade och jag har en lång historia av leopard missbruk bakom mig.
  • Jag är otroligt slarvig med "generande hårväxt" up keepen, jag epilerar mig då och då och det får typ vara. Jag är inte generad men andra blir väl det.
  • jag sätter inte foten utanför porten eller knappt ens dörren iförd mysbyxor, och långklänning är uppklätt och nerklätt i ett.

Hur jag ska förklara köpet av cykelbyxorna jobbar jag fortfarande på. Framförallt som jag nu mest av allt vill vara en cowboy. En riktig cowboy.

1 kommentar:

sofia sa...

leopardmönstrat ftw! fast det stör mig att folk kanske tror att jag tror att det är säxit. långklänning är jag däremot för kort för att kunna pulla off.