fredag 6 maj 2011

baby I'm boring

Nu börjar den bästa säsongen i Stockholm, gratis-säsongen. Varje sommar finns det folk ute på gatorna som delar ut "gratis prover" och jag älskar det! Jag stod och väntade på grön gubbe vid Svampen, en utav få övergångsställen som jag aldrig vågar springa över och det övergångsställe som man får vänta längst på. Och när jag väntade i vad som kändes som en evighet såg jag två tjejer komma cyklande på sådana där sponscyklar med en stor låda längst fram. Då kändes väntan ännu längre för tänk om gratis grejorna skulle ta slut innan jag hann över. Men jag hann över och jag fick tag på Loka loves L.A pineapple crush. Gratis är gott och Lokan var god. En dag där man får något gratis blir per automatik en bra dag. Att jag dessutom kom över ett nytt par av mina favoritskor som håller på att gå sönder för bara 99 spänn var bara grädde på moset.
Och ICA hade kanonpris på nötter.
Just nu blir jag inte mer spännande än så, om man inte vill höra på ESC snack. Och det vill ju aldrig någon.

Inga kommentarer: