tisdag 10 maj 2011

Man down!!

Det som inte fick hända: Quizrÿche blir bara två på torsdag. Varför ska folk gå och dö för? Och vet de inte att man inte kan ha en begravning den andra torsdagen i månaden, den dagen är ju helt vigd åt quizande.
Men det kan ju bli rätt så spännande att se hur dålig/bra man är på 50% av laguppställningen, se om mitt ego blåses upp eller får sig en rejäl törn.
Fast om någon vill vara med i laget med det coolaste namnet så är man varmt välkommen. Om man kan slita sig från eurovision. Jag vet att det kan bli svårt, Jedwards är ju med i den finalen men det skulle uppskattas,

Och det där med mitt cyklande, jag klarade av en uppförsbacke idag. 1 avklarad 2 kvar. Och jag överlevde Globen korsningen där jag cyklade jämte en 18-hjulig lastbil. Kopiös mängd handsvett, men jag klarade mig. En sak till, kan folk vara så snälla och sluta gå i cykelbanan och respektera klockan! Idioter.

Inga kommentarer: