lördag 14 maj 2011

I get no letters in the mail.

Jag behöver nästan ingen, förutom Olle och katterna då, enligt ryktet kom Quizrÿche på en 7:e plats på torsdagens quiz. Och för at vara helt ärlig drog jag 80-95% av lasset och Olle var mitt bollplank. En hedervärd placering som smakar som en bronsplats som förgylls av att det segrande laget (Slappers) är gamla rävar som man kan lita på. Ett välorganiserat quiz är snudd på garanterat.
Och för att fortsätta med solo grejen är det jag, en flaska rosé bubbel och Aftonbladet chatten som bänkar sig framför ESC ikväll. Jag har laddat hela dagen, först Melodikrysset som jag aceade bortsett från en endaste tom ruta sedan K Specialet om ESC historia och politiska påverkan. Men att klä upp mig där tror jag faktiskt att jag drar gränsen.

Dagens låt:
Bobby Vinton-"Mr Lonely"

(den där ljusa tonen skär rakt genom mitt hjärta och mina tårkanaler)

Inga kommentarer: