onsdag 6 april 2011

rageaholic

Jag hatar min cykel. Först var sadeln för hög och när jag skulle justera den ville inte muttern lossna. Nu har muttern lossnat och nu går det inte att skruva åt. Sadeln är alltså för låg nu istället. Mitt under detta fick jag ett utbrott och sulade iväg skiftnyckeln genom hela skyddsrummet (som är ett cykelförråd). Slog på cykeln med sagda skiftnyckel och sedan smällde jag i alla dörrar i källaren som jag kunde hitta. Cykeln har stått ute för länge och rostat ihop totalt. Jag är otroligt bitter och infantil, jag vill bara ringa upp mamma och skrika på henne. Låta min cykel stå ute sådär.
Dessutom är sadeln obekväm, den nyper åt mina ladybits. Fast jag har köpt ett överdrag med gele. Som jag nu ändå inte kan använda.
Jävla skitdag. Jävla skitcykel. Jävla skit.

(men jag fick min nya Thin Lizzy tshirt och Alice Cooper patch så något har jag väl ändå att glädjas över)

Dagens låt:
Faster Pussycat-"House of Pain"

Inga kommentarer: