tisdag 12 april 2011

lets just be glad for the time together

Och Paul Stanley vara den enda som klarade av avsminkningen med ett visst mått värdighet. Kanske för att han ser ut som en dålig dragqueen som skulle kunna vara med i Faith No Mores "Easy" video (min favorit video NÅGONSIN). Däremot önskar jag att jag aldrig sett Gene Simmons utan smink. Precis som jag önskar att jag aldrig sett mannen som hade haft näsblod i en vecka och fick gå till akuten för att skölja halsen från koagulerade blodklumpar. Det såg ut som om han bajsade blod ur munnen och jag fick gå in i badrummet tills mina kväljningar gått över. Men precis som en osminkad Gene eller en bilkrasch kan man inte låta bli att titta.



Och de första 5 sekunderna låter som Eric Carmen-"Hungry Eyes" och därmed får jag bilsemester flashbacks.

Inga kommentarer: