söndag 3 april 2011

C.C. pick up that guitar and talk to me

Funderar på om man ska ha en invigninsfest för balkongen i samma veva som Debaser slussens uteservering öppnar. I sommar ska jag lära mig hur man gör en proper daquiri och förvandla min balkong till den grymmaste uteserveringen i hela Stockholm. Kulörta lyktor och hairmetal. Som ett Thailand möter Sunset strip 1987. Där "Dont stop Believing" aldrig spelas och det till förmån för "Wheel in the Sky". Och den som vill höra L.A Guns-"Sex Action" bjuds på minst 2 av min egen komponerade drink (ingerfära citron, citrongräs vodka). Den enda maten som serveras är fishtacos och den enda ölen vi tillhanda håller är Corona. Och det finns alltid tid att dränka sig i champagne.

(balkongen är på 3.5x1.5 meter, så det är väldigt VIP)

2 kommentarer:

Culkin sa...

sätt upp mig på listan!

rocky sa...

lite svårt att hålla dig borta, även fast ditt namn inte står på dörren.