tisdag 30 november 2010

Gypsy Road

19 december 2007 och jag skäms inte alls över mig själv. Bra jobbat där syster. Bra skrivet.
Jag är lite stolt över mig själv och undrar om jag inte har en latent skrivartalang inom mig. Om jag bara skaffade mig ett bättre ordförråd, lärde mig meningsbyggnad och tempus så kanske...
Det enda som ändrats är att jag verkligen, verkligen vill ha en Cadillac Impala, annars är jag fortfarande 22, score!
(Men jag minns inte ens vem eller vad jag har citerat)

Dagens låt:
Cinderella-"Gypsy Road"



(tänk vad snygg man var i sin jeansjacka i somras)

2 kommentarer:

fredrik sa...

men det har jag ju skrivit att du gör, flera gånger. att du borde skriva i något bra magasin.
när du skriver som bäst om musik är var enda "journalist", "skribent" tillbaka på dagisnivå.
tror det hänger mest på att du måste inse det själv.
så. inse det och skicka texter till... ja. det du gillar.

rocky sa...

jag kan inte skriva under press heller.