tisdag 30 november 2010

Green Mountain Lodge

Jag har "följt" Våra Bästa år till och från sedan jag gick i 4:an. Jag har hängt med sedan Sami blev våldtagen, sedan Marlena var besatt, när Kirsten spelade tre karaktärer samtidigt. Jag såg när Hope kom tillbaka igen på den där maskeradbalen i Maison Blanc, när swampgirl blev Prinsessan Greta, när Nicole var Locker-room Lolita. Och när Vivian snodde Kate och Viktors ägg och bar på deras barn. Jag har varit med om två Bo Brady, tre Sean D och säkert tre st Jack Deveraux. Och jag har sett Jensen Ackles gå från att spela en mesig fotograf i rollen som Eric Brady för att sedan mörda demoner och rädda världen som Dean Winchester i min all time favvo serie Supernatural.
Och nu är den Phillip Kiriakis som var med när jag började kolla tillbaka igen. Det helt logiskt eftersom han blev av med ansiktet i Irak och genomgick en ansiktstransplantation.
Allt är möjligt i Salem.

(Ja och titeln på inlägget är seriens romantiska "up state" resemål där man dricker bubbel och badar i tunna, eller "hot tub" som jänkarna säger.)

Inga kommentarer: