onsdag 10 november 2010

lättnad

I går kväll lade vi den sista touchen på quizet och nu är vi äntligen klara. Jag är så otroligt lättad att vi lyckades ta oss samman mitt i renoveringsmisär och bussar som aldrig kommer.
Då är det dags för mig att sälja in det så att Ni kommer. Vi kommer bjuda på samplingar, covers, röda trådar och outron. Ni kommer att få höra låtar som får er att stå med tändarna i luften, låtar som kan orsaka världens allsång. Synth, indie, punk, hiphop och progressive rock och en damn good time. Kom, snälla, ni kommer inte att ångra er.
(Pet sounds bar klockan 20 kom tidigare om ni vill ha sittplatser och tävla)

2 kommentarer:

sofia sa...

hade ju varit jävligt kul! hoppas quizet tas emot varmt.

fredrik sa...

hade jag varit i stan hade jag befunnit mig på plats.
spika 27:e nov. då är det avskedsfest för ettnollett. var osv kan jag återkomma med.
det kommer bli ett sorgligt, men ändock ett jävla roligt party.