torsdag 18 november 2010

challenger.

Bloggutmaning från hurtin4certain, behövligt idag eftersom jag är lätt bakis och oinspirerad.

4 tv-program som jag kollar på för det mesta:


- Supernatural
- How I met your mother.
- Big Bang Theory.
- Criminal minds

4 saker jag gjort idag:

- Slagit Olle under en fylledröm, och när han frågade varför jag slog honom svarade jag: "Varför fan inte!?" och sov vidare
- Gjort rent kattlådan.
- Spikat fast kablar.
- Bitit mig ordentligt i kinden.

4 saker jag längtar efter:

- Nästa quiz
- På Spåret premiären 26 november.
- Julen
- Potentiell nyårsfest hos the Jensen residence.

4 saker på önskelistan:

- En drinkshaker och alla tillbehör
- Drinkglas från Sagaform.
- Dean Winchesters halsband.
- Vixens första på vinyl.

4 saker jag hatar:

- Tjejer som gillar Franrike.(Snälla kolla upp Nanna Johanssons "strip" Den bästa kvinnan)
- Mig själv.
- Fotboll
- Medelklassen.

4 personer som jag i min tur utmanar:

- Culkin

Jag passar på resten för den enda personen jag känner och som läser min blogg är ovanstående person som dessutom är min make och vi kommer inte att träffas förens på lördag.

2 kommentarer:

sofia sa...

jag glömde skriva att jag längtar efter nyår. typ.

rocky sa...

det är alltid med samma skräckblandad förtjusning. Nyår dagen/natten då det mesta går åt helvete.