onsdag 10 juni 2009

Pretending not to see his gun I said lets go out and have some....

Gay Fun!
Jag skulle ju gjort en lista över mina favorit skivomslag med homoerotiska undertoner. Men det visade sig vara för svårt att rangordna dem. Fast visst har jag ett par som verkligen sticker ut och ligger mig lite varmare om hjärtat än andra.
Jag försatte mig i en ännu svårare situation då jag startade en tråd i ett forum där jag bad om flera tips
Och se bara på den här:
Aldrig tidigare (eller senare) har en tvärflöjt verkat så farlig. Han har spelat sig svettig. Det är i alla fall den mest rumsrena tolkningen av omslaget jag kan komma på. Jag låter resten vara osagt.

Dagens låt:
Frankie Valli & the Four Seasons-"Walk Like a Man"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fatastiskt. Mer mans-erotiskt än alla DAF-omslag tillsammans.

rocky sa...

och mer flöjt!