torsdag 4 juni 2009

clive goes fashön blögging

Eftersom inget händer när man jobbar (utöver kunder som man kommer på med att dra värsta lögnerna) kör jag en "modeblogg" idag och visar mitt favorit halsband just nu.
Jag beställde ett stort ankh tecken av kära mor när hon var i Egypten och detta var det enda hon hittade i anständig storlek. (Vill egentligen ha ett radband för att skydda mig mot demoner, men eftersom det kolliderar med min ateism nöjer jag mig med egyptisk mysticism)
Ett snöre på det och jag var good to go. Har det nästan varje dag, antingen ensamt eller ihop med en drös andra. Idag var det solo.


Obs kläderna på bilden har jag inte haft idag, ergo en gammal bild men med samma halsband.
Inte så stort som Siouxsies eller Toyahs men som istället funkar varje dag.

Dagens låt:
Beastie Boys-"No Sleep 'till Brooklyn"


(Den som säger från vilken låt riffet är samplat har gjort sin läxa)

.....................................................................................................................

Oh! Och ni måste, bara måste kolla den här fantastiska bloggen, otroligt välskriven och underhållande.

Inga kommentarer: