söndag 7 juni 2009

I got martinis!

I ett patetiskt försök att få lite sommarkänslor på Debasers uteservering i igår beställde jag en kanna Pimms, som ett avbrott från en Irish Coffe som jag var tvungen att drick då jag höll på att förfrysa mina händer. Alltså jag är ju inget fan av sommarvärme min favorit temperatur tickar ändå in på runt 20 grader, det räcker gott och väl. Men Pimms är annars en riktigt underbar dricka för en skamsen anglofil.

Olle+Carro+vin+spotify+musikmappen= allsång in på småtimmarna.
David & the Citizens, Don Lennon ("Gay Fun" är helt klart med på listan över 00-talets bästa låtar), Journey, Slits och Placebo. Det är bra att ha en någon som står ut med min klena röst.
Det blir nog ett biljett köp till Placebo i höst, vad gör man inte för lite nostalgi? Jag är en svag människa.

Dagens låt:
Don Lennon-"Gay Fun"

1 kommentar:

Anonym sa...

dom kommer förhoppningsvis inte spela många nya låtar utan bara köra det som faktiskt är bra. för dom är bra nä dom är riktigt bra, placebo.