söndag 21 juni 2009

BBQ



Det här var midsommar det och jag var mer än nöjd med mina grillspett.
Annars händer inte mycket. Jag drömmer mardrömmar efter ett överdrivet intag av "Criminal Minds" (mordbrännare och inbrottstjuvar som står vid sängen). Nedräkning till semestern, en vecka kvar i det där helvetes hålet. Jag har ingen ork, inga ambitioner och jag känner mig väldigt oinspirerad. Olle fyller år imorgon och jag kommer inte träffa honom på hela dagen trots att vi bor ihop. Ingen ska behöva jobba på sin födelsedag. Jag gjorde det förra året och hela dagen var jag surig och smått förbannad. Det är då jag överväger att flytta till USA där min födelsedag är en nationell helgdag. Fyverkerier skulle jag också få då, allt till min ära.

Dagens låt:
Siouxsie & the Banshees-"Sin in My Heart"


4 kommentarer:

sofia sa...

smart! undrar vart den 1 okt kan vara helgdag. säkert i schweiz eller något annat land som jag hyser agg mot.

rocky sa...

Jag googlade:
Cypern (den gregiska delen), Kina och Nigeria samt något som hette Tuvalus. Lycka till med flytten ;)

sofia sa...

cypern har ju förstås halloumiosten ...

rocky sa...

och håriga män....