fredag 26 juni 2009

eat it.

Jag har ingen som helst relation till Wacko, aldrig varit ett fan inte ens som barn. Min syrra hade "Dangerous" på vinyl, "Bad" också tror jag.
men jag tackar MJ för alla skämt man har kunnat ha på hans bekostnad. Tack för att du var polare med en chimpnas. "Lived a dream!"



Och det cirkulerar redan skämt om hans död. Fick ett SMS av mammas sambo "Michael Jackson skall inte kremeras. Han består till 85% av plast och skall därför smältas ner och återvinnas till Lego, så kan barn fortsätta leka med honom".
Lite tragiskt men han hade kunnat undvika en hel del ståhej om han inte köpt sig ur den första pedofil härvan. Han praktiskt taget erkände då..

2 kommentarer:

sofia sa...

har inte heller någon relation till mj. men däremot hatar jag hans fans. det är alltid någon fetma-drabbad tjej med indianpåbrå som grinar om att han är oskyldig. nu måste ju deras liv vara helt förstörda. vilket de redan var innan, i mina ögon.

i gymnasiet fick jag varje lucia genomlida ett sådant fans dansnummer till michael och janet jacksons allra sämsta låtar. det värsta är att låtarna kan vara så jävla långa. en timme tog det säkert och alla tyckte att hon var så himla duktig när hon krängde omkring på en stol med en hatt som hon kastade på och av sig. traumatiska minnen.

rocky sa...

du skulle kunna kräva ett smärre skadstånd i mina ögon.