söndag 5 september 2010

the hurting's on me

Big up till mig som gick in till stan idag, hela vägen till Skanstull utan att smita in på tunnelbanan.
Dessutom har jag lagad kickass mat på saker vi hade i frysen, och bakat en banankaka på 2 bananer som inte såg så aptitliga ut.
Jag börjar dessutom förlika mig med min frisyr, den är allt annat än metal vilket begränsar mina klädval för att inte se ut som en jävla pussy. Men jag har en bra grund till att låta håret växa ut.


Och på torsdag ska det äntligen bli dags för ett oh så efterlängtat quiz. Det känns som om det inte spelar någon roll att jag inte kommer kunna gå på en viss inflyttningsfest till helgen. Jag skulle säkert bara bli förbannad på folk med meningslös musiksmak. För vid den aspekten är jag bra mycket bättre än majoriteten.

Dagens låt: the Guess Who-"These Eyes"

2 kommentarer:

sofia sa...

nej, skitsnyggt ju!

rocky sa...

något att växa i.